Cykelungar

Cykelungar
Utan dessa underbara ungar ingen cykelmamma:)

söndag 17 april 2011

Hmm ibland blir det annorlunda och resultat från Östgöta

Ja denna helgen blev inte som planerat. Alice åkte inte till Danmark och tävlade för de hon skulle åka med till Östgöta fick ändrade planer och kunde åka tidigare. Bra på ett sätt men omöjliggjorde att både Alice och Vincent skulle hinna tävla uppe vid Ringsted och ändå komma hem i tid för avfärd mot Linköping.
Vincent skulle ju inte starta förrän 12.45 så han och pappa åkte iväg vid behagliga 10-tiden och allt flöt på bra tills det att Vincents klass hade startat men inte Vincent. Någonstans på vägen förvandlades 12.45 till 13.15 och sen var det inte mer att göra åt den saken.
Alice kom iväg till Östgöta och fick ett lopp hon var rätt nöjd med men inte spurten. Det finns förbättringspotential tror jag inte att Alice skulle säga men nåt åt det hållet.
Resultatet från Östgötaloppet finns på CK Hymers hemsida.
Andra ändrade planer är att Alice och Vincent kom med på några dagars träningsläger i Laholm. Kul men som sagt inte inplanerat i min värld vilket gör att jag nu försöker få ihop mitt schema så att det ska funka iaf trots att våra hämtare på fritids inte är hemma måndag till onsdag vilket jag planerat med eftersom det är påsklov. Tur man har flextid, nu är det bara hoppas att arbetet tillåter det också, inga akuta prover och sjuka kollegor tack.

"Sun in my pocket" med Locnville
lagom lätt lallande och uppåt när man behöver komma igen.
Funkar inte det får man ta till lite tyngre grejer, som tysk techno
"Fire" med Scooter