Cykelungar

Cykelungar
Utan dessa underbara ungar ingen cykelmamma:)

tisdag 16 augusti 2011

Jag är inte rädd, jag kan flyga

Okej nu har jag snöat in på läckra filmer där dom gör sånt jag hade önskat att jag någon gång i mitt liv hade vågat att göra. När jag var ung, vig och iaf något vältränad var jag alldeles för försiktig, ja rätt och slätt feg. Har väl alldeles för många spärrar i min hjärna eller också hade jag för många galenpannor i min omgivning som jag lärde mej av att INTE göra. Jag har vid ett enda tillfälle i mitt liv släppt alla spärrar sittande på en MTB nerför en stig på Billingen. Det gick skitbra, var urkul och jag har aldrig gjort om det. Jag vet varför men är inte riktigt bered att göra det offentligt. Men det handlar om kontroll, något jag blivit mkt bättre på att inte ha men nu är jag äldre, stel och definitivt inte vältränad. Snacka om att begränsa sej själv. Ungefär lika dumt som att inte ställa upp på linje som 19-åring för att jag aldrig hade kört i klunga. Hur f-n ska man kunna göra något om man måste ha gjort det förut för att kunna göra det? Det är inte alltid som jag är så glad i mitt yngre jags ideér men så är det väl här i livet och faktiskt inte så mkt att gräma sej över. Jag är ju nöjd och glad med mitt liv som det är och de val jag har gjort har kanske inte alltid varit de smartaste men många har varit det bästa jag gjort och de har tagit mej hit och de kommer att ta mej längre fram på livets väg. 
Men ibland skulle jag bara vilja flyga lite:)