Cykelungar

Cykelungar
Utan dessa underbara ungar ingen cykelmamma:)

tisdag 16 augusti 2011

Jag vill också ut och cykla

Det är bara att inse att varken tid eller ork räcker till jämt även om man vill mycket.
Det har varit mycket de sista två veckorna med USM, KM, styrelsemöte, Alice som ska flytta, jobb, saker att fixa hemma som blivit eftersatta en hel cykelsäsong osv. Kan väl kallt konstatera att jag i detta läge inte har prioriterat att själv komma ut på Conrad. Måste tillägga att om det nu ev. hade funnits någon tid så fanns det då definitivt inte någon lust eftersom det med största sannolikhet ösregnade. Känns som det inte gjort så mkt annat på sistone men det är antagligen samma med det som med att jag aldrig kommer ut och cyklar, det är faktiskt "bara" 2 veckor sedan jag körde lvg-racer sist. Men eftersom jag inte har cykel pendlat lika flitigt heller så känns det ju ännu värre. Att jag dessutom vaknade med feber och halsont idag gjorde ju inte cykeltillvaron ljusare. Blir jobbet imorgon men jag lär inte cykla. Hoppas nu på att kunna ta Conrad till jobbet på onsdag för att på eftermiddagen ta mej från Lund till Allianstävlingen i Hög. 

Måste ju tipsa om en himla trevlig artikel om våra duktiga ungdomar i FK Trampen. Skånska Dagbladet var och gjorde ett reportage i torsdags som kom i tryck idag.
Royal Republic med  "Tommy-Gun" undrar om den har rätt kadens? Känns som det men jag har ju insett att min uppfattning om detta inte alltid stämmer med övrigas. Får väl pröva helt enkelt.