Cykelungar

Cykelungar
Utan dessa underbara ungar ingen cykelmamma:)

lördag 5 mars 2011

Mycket damcykel och säsongspremiär på landsvägscykel för FK Trampen

Tack Johan för dina bloggtips. Johan, ja det är Johan Nystrand som har en alldeles väldigt trevlig, rolig och intressant blogg. Jag blir lika glad varje gång jag ser att han skrivit något nytt och det tror jag att ni också blir om ni går in och läser. Johan är helt enkelt en väldigt trevlig cykelbloggare som jag hoppas ska få en riktigt fin säsong 2011.
Efter Johans tips så har letat runt lite mer på nätet och hittat några roliga och intressanta sidor till. Titta gärna på min lista med bloggar så ser ni vad jag hittat.
Annars var det säsongspremiär för landsvägscyklarna idag för en del av FK Trampens ungdomar. De hade fint besök av Andreas Arvidsson från CK Fix också. Det blev en tre timmar lång runda i solsken och blåst. Vincent var lycklig som bara en cyklist kan vara efter första turen ute på landsvägscykeln. Alice är på besök i storstaden så hon får vänta med sin landsvägspremiär till nästa helg. Då är det läger i Höganäs.

Hittade denna otroligt läckra bild på Velonista. En blogg helt i min smak, tyvärr verkar den vara rätt död:(
Lite skön musik av en som gillar cykel, David Byrne.