Cykelungar

Cykelungar
Utan dessa underbara ungar ingen cykelmamma:)

torsdag 15 september 2011

Desperate Bikers - I Never wanna die

Från första gången jag hörde Foo Fighters "Walk" har jag förknippat den med cyklande, mitt cyklande och min desperation över att jag inte fortsatte att cykla och att inte hinna med att cykla alla mil som finns att cykla.

A million miles away.
Your signal in the distance.
To whom it may concern.
I think i lost my way.
Getting good at starting over.
Everytime that i return.

Learning to walk again.
I believe I've waited long enough.
Where do I begin?
Learning to talk again.
Can't you see I've waited long enough?
Where do I begin?

Do you remember the days.
We built these paper mountains.
Then sat and watched them burn.
I think I found my place.
Can't you feel it growing stronger.
Little conquerors.

Learning to walk again.
I believe i've waited long enough.
Where do I begin?
Learning to talk again.
I believe I've waited long enough.
Where do I begin?

Now!
For the very first time.
Don't you pay no mind.
Set me free, again.
To keep alive, a moment at a time.
That's still insde, a whisper to a riot.
The sacrifice, the knowing to survive.
The first decline, another state of mind.
I'm on my knees, i'm praying for a sign.
Forever, whenever, i never wanna die.
I never wanna die.
I never wanna die.
I'm on my knees, i never wanna die.
I'm dancing on my grave.
I'm running through the fire.
Forever, whenever.
I never wanna die.
I never wanna leave.
I'll never say goodbye.
Forever, Whenever.
Forever, Whenever.

Learning to walk again.
I believe I've waited long enough.
Where do I begin?
Learning to talk again.
Can't you see I've waited long enough?
Where do I begin?

Learning to walk again.
I believe i've waited long enough.

Learning to talk again.
Can't you see I've waited long enough?


Jag har fått lära mej att det bara finns två saker man måste göra, nämligen välja och dö.
Man kan inte välja att dö eller inte, dö måste man, möjligen kan man välja när det ska ske, men allt annat kan man välja.
Jag har under många år valt att inte cykla, nu kan jag välja att cykla, så enkelt är det men en "Desperate biker" har jag blivit och det känns faktiskt rätt skönt, att vilja ngt som ibland inte går, så man kan bli lite desperat. Den känslan har jag inte haft på många år:)